Børnegymnastik

Mange børnehold er fyldt op. Skriv gerne dit barn på ventelisten, da det er bestyrelsens vigtigste værktøj i at kunne etablere nye hold.

HUSK at det er barnet, der skal tilmeldes - OGSÅ på forældre/barn hold. Husk derfor på forhånd at sikre dig, at der er oprettet en korrekt profil for dit barn OG at foreningsmedlemsskab for 2023 er betalt. Du vil i forsøg på tilmelding få at vide, hvis du ikke har betalt foreningsmedlemsskab eller hvis du er for gammel (læs: du forsøger at tilmelde dit barn under en anden profil).

Du kan allerede nu se holdbeskrivelserne nedenfor. Har du brug for et hurtigt overblik over hvilke hold der ligger hvornår, så se holdoversigten.

Ønsker du at læse målbeskrivelserne for børneholdene, så kan du finde dem enkeltvis og i ét samlet dokument her: Målbeskrivelser.

Du skal have et foreningsmedlemsskab før du kan tilmelde dig nedenstående hold. Hvis du ikke allerede er medlem, kan du blive medlem ved at klikke her: Tilmeld foreningsmedlemsskab 2024